سرماخوردگی معمولی

سرماخوردگی معمولی

0 دیدگاه 7 دی 1398 چاپ خبر بازدید: 2553
سرماخوردگی معمولی
چگونه تشخیص دهیم تب کودک خطرناک است؟
۵ بار در سال انتظار بروز سرماخوردگی در کودکان داشته باشید. سرماخوردگی یک بیماری شایع در بین بیماری های کودکان است.

سرماخوردگی معمولی

 

چگونه تشخیص دهیم تب کودک خطرناک است؟

۵ بار در سال انتظار بروز سرماخوردگی در کودکان داشته باشید. سرماخوردگی یک بیماری شایع در بین بیماری های کودکان است. شما به احتمال زیاد با اقدامات درمانی در حین سرماخوردگی آشنا هستید، درمان تب ملایم، گرفتگی مجراهای بینی، سرفه و آماس گلو با استفاده از مایعات فراوان و استراحت میسر می‌شود. اگر کودک شما احساس ناراحتی می‌کند، استفاده از قرص ایبوپروفن یا استامینوفن می‌تواند میزان تب را کاهش دهد (دستورات روی جعبه دارو را به دقت دنبال کنید و در صورتی که سن کودکتان زیر ۶ ماه است با یک پزشک کودکان مشورت کنید)، اما اطلاعات روشنی در مورد داروهای مربوط به درمان سرفه و سرماخوردگی لازم است. فرد هیرشنفانگ (Fred Hirschenfang)، پزشک متخصص کودکان دکتر فرهت می‌گوید:

این داروها واقعا به درمان این نوع از بیماری های کودکان کمکی نمی‌کنند و میزان مصرف آن‌ها ممکن است گمراه کننده بوده و منجر به مصرف بیش از حد مجاز دارو شود.

از قطره یا اسپری محلول ید برای مرطوب کردن کانال‌های بینی کودک و از یک مکنده برای زدودن ترشحات اضافی بینی او استفاده کنید. دستگاه تولیدکننده بخور سرد می‌تواند مفید باشد به شرط اینکه آن را به طور مرتب برای جلوگیری از رشد قارچ تمیز کنید. سرماخوردگی بیشتر کودکان در عرض ۵ تا ۷ روز بهبود می‌یابد.