بهترین واکسن COVID-19

بهترین واکسن COVID-19

0 دیدگاه 17 اردیبهشت 1400 چاپ خبر بازدید: 1267
کرونا در دنیا تبدیل به یک اپیدمی غیر قابل مهار شده است.مردم بعضی از کشورها واقعا دچار یاس و نا امیدی شده اند از درمان این ویروس در مطلب زیر قصد داریم کمپانی های معروفی که در آمریکا مجوز پخش واکسن دارند را به شما عزیزان معرفی نماییم.

بهترین واکسن  COVID-19 

کرونا در دنیا تبدیل به یک اپیدمی غیرقابل مهار شده است. مردم بعضی از کشورها واقعاً دچار یاس و نا امیدی شده‌اند از درمان این ویروس در مطلب زیر قصد داریم کمپانی‌های معروفی که در آمریکا مجوز پخش واکسن دارند را به شما عزیزان معرفی نماییم.

امیدواریم مطالبی که از گهوارک مطالعه می‌فرمایید برای شما عزیزان مفید باشد. 


بهترین واکسن کرونا یا کوید 19

 

اداره غذا و داروی ایالات‌متحده معروف به FDA اجازه استفاده از سه (3) واکسن را برای کاهش احتمال ابتلا به بیماری COVID-19 داده است. این 3 واکسن از شرکت‌هایی به نام Pfizer-BioNTech است، مدرن و جانسن (جانسون و جانسون)؛ و ثابت‌شده است که همه ایمن هستند. واکسن فایزر برای افراد 16 ساله و بالاتر تأییدشده است مدرن و واکسن Janssen ، برای 18 سال به بالا تأییدشده است.Pfizer و مدرن واکسن‌ها دو عکس‌دارند. برای واکسن Pfizer ، باید آن‌ها را بافاصله تقریباً 21 روز و مخصوص آن انجام دهید مدرن بافاصله حدود 28 روز. جانسن (جانسون و جانسون) فقط 1 گلوله است.