فرزند پروری و روش های بهینه در آن

فرزند پروری و روش های بهینه در آن

0 دیدگاه 16 شهریور 1402 چاپ خبر بازدید: 247
والدین شاغل ؟ جهت فرزند پروری بهتر؛ وقتی به فرهنگ فعلی محل کارمان فکر می‌کنیم، کلماتی مانند حمایت خانواده دوستانه یا حمایت قوی والدین به ندرت به ذهنتان خطور می‌کند. اما اخیراً، کسب‌وکارهای بیشتری به تغییر این کلمات علاقه نشان داده‌اند، به‌ویژه پس از در نظر گرفتن پاداش‌های ایجاد یک محیط کار و زندگی بهتر برای والدین.

فرزندپروری دروالدین شاغل وقتی به فرهنگ فعلی محل کارشان فکر می‌کنند، کلماتی مانند حمایت خانواده دوستانه یا حمایت قوی والدین به ندرت به ذهنشان خطور می‌کند. اما اخیراً، کسب‌وکارهای بیشتری به تغییر این کلمات علاقه نشان داده‌اند، به‌ویژه پس از در نظر گرفتن پاداش‌های ایجاد یک محیط کار و زندگی بهتر برای والدین.

5 کاری که شرکت ها می توانند برای حمایت از والدین شاغل انجام دهند:


گزارش اخیر نشان می‌دهد که هزینه‌های مراقبت از کودکان در طول همه‌گیری  کرونا بیش از 40 درصد افزایش یافته است، که فشار قابل‌توجهی بر مراقبان دارای شغل وارد می‌کند. این یکی از متغیرهای بسیاری است که اصرار برای ارائه حمایت بهتر از خانواده‌های کارگر را برانگیخت.

اما حمایت بهتر از خانواده ها چگونه است؟ در اینجا پنج راهکاری وجود دارد که شرکت ها می توانند در حال حاضر انجام دهند تا محل کار خود را برای خانواده دوستانه تر کنند:

مراقبین شاغل را تشویق کنید تا به تعادل بین کار و زندگی متعهد شوند:
ما تمایل داریم برای کارکنانی که کاملاً به یک شرکت متعهد هستند ارزش قائل شویم و کار را اولویت شماره یک خود قرار دهیم. با این حال، این طرز فکر اغلب باعث می شود کارگران در مورد تعطیلات یا روزهای مرخصی شخصی احساس گناه کنند. فشار باورنکردنی بر والدین وارد می کند و می تواند تعادل بین کار و زندگی آنها را به هم بزند. وقتی کارفرمایان تیم های خود را تشویق می کنند که از روزهای تعطیل استفاده کنند، خودمراقبتی کنند و خانواده ها را در اولویت قرار دهند، همه سود می برند.

به والدین کمک کنید تا رابطه های حمایتی خود را گسترش دهند:
شرکت‌ها می‌توانند به والدین کمک کنند تا رابطه های حمایتی خود را گسترش دهند و به آنها احساس تعلق دهند. ارتباط والدین با سایر والدین، سازماندهی تماس‌های گروهی والدین با زوم، یا میزبانی رویدادهای دوستانه خانواده می‌تواند به مراقبان کمک کند احساس مشارکت و حمایت بیشتری کنند.

انعطاف پذیری بیشتر و برنامه های سفارشی شده را ارائه دهید:
اگر یک چیز وجود دارد که والدین با اطمینان می دانند، این است که کودکان در محیط هایی با ساختار و نظم رشد می کنند. در حالی که هیچ راهی برای اجرای کامل برنامه‌ها در صد درصد مواقع وجود ندارد، کارفرمایان می‌توانند انعطاف‌پذیری بیشتری برای والدین ایجاد کنند تا به آنها در مدیریت نظم خانوادگی کمک کنند. درک اهمیت حضور در مدرسه یا مهدکودک، فعالیت‌های بعد از مدرسه، یا روزهای بیماری می‌تواند تفاوت بزرگی در زندگی والدین ایجاد کند.

ارتقای کیفیت بازدهی کار بر کمیت ساعت:
شرکت‌های بیشتری باید فلسفه‌ای را اتخاذ کنند که کیفیت بازدهی کار را بیش از ساعت‌هایی که یک کارگر در یک دفتر می‌گذراند ارزش‌گذاری کند. بخشی از تعادل کار و زندگی والدین، تعهد آنها به شغلشان است، و این تعهد باید با نتایج موفقیت‌آمیز تعریف شود تا اعداد ساعت کاری یک کارگر یا کارمند.

ابزارهایی برای تقویت شیوه های فرزندپروری فراهم کنید:
وقتی والدین ابزارهایی برای تقویت شیوه های فرزندپروری در اختیار داشته باشند، می توانند فضای بیشتری را برای حرفه خود ایجاد کنند. برنامه gahvarak plus یک نمونه قدرتمند از یک منبع ضروری والدین است. با استفاده از کلاس‌های والدین به‌صورت درخواستی و زنده به رهبری متخصص، و همچنین مربیگری خصوصی فردی، مراقبین شاغل می‌توانند در صورت نیاز به پشتیبانی مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند. برنامه دوران کودکی برای انطباق با مرحله رشد هر کودک طراحی شده است و فعالیت های روزانه، نکات والدینی، و ابزارهای ردیابی را برای کمک به نظارت بر نقاط عطف ارائه می دهد. منابعی مانند این می تواند باعث شود که مراقبان شاغل در مهارت های فرزندپروری خود اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند و توانایی بیشتری برای درخشش در محل کار داشته باشند.

به یاد داشته باشید که مکان های کاری مناسب برای خانواده کلیدی برای آینده ای بهتر است! برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد gahvarak plus و نحوه ارائه آن به والدین شاغل خود، لطفاً با ما در info@gahvarak.com تماس بگیرید.

  • جهت اطلاع از ساعت نوبت دهی به کانال ما بپیوندید