عوامل  مهم در تولد نوزاد نارس

عوامل مهم در تولد نوزاد نارس

0 دیدگاه 22 آبان 1398 چاپ خبر بازدید: 4113
عوامل مهم در تولد نوزاد نارس

دکتر احمد شاه فرهت میگوید عوامل رواني و عاطفي و آمادگي والدين براي تولد نوزاد خواسته يا ناخواسته یکی از عوامل قابل تامل محسوب می شود. ميزان تحصيلات والدين و ميزان آگاهي مادر در تغذيه دوران بارداري و شيردهي، چگونگي ويار و...

عوامل  مهم در تولد  نوزاد نارس

دکتر احمد شاه فرهت میگوید عوامل رواني و عاطفي و آمادگي والدين براي تولد نوزاد خواسته يا ناخواسته یکی از عوامل قابل تامل محسوب می شود. ميزان تحصيلات والدين و ميزان آگاهي مادر در تغذيه دوران بارداري و شيردهي، چگونگي ويار و نحوه زايمان به خصوص زايمان زودرس سزارين، چند قلوزايي و تغذيه فرزندان نیز می‌تواند در تولد نوزاد کم وزن موثر باشد چنانکه عوامل اقتصادي، درآمد خانواده، شغل و فرهنگ خانواده، عوامل زيست‌محيطي، محل زندگي، آلودگي آب به نيترات، آلودگي هوا و مسموميت با فلزات سنگين مانند سرب و كادميوم، آلودگي صوتي و وجود نيروگاه‌هاي برق در اطراف منزل هم تاثیر بسيار مهمي در تولد نوزاد کم وزن دارد.

 توجه:
شما میتوانید اخبار ومطالب بیشتر را در مورد نوزاد، کودک و فرزند دلبندتان در سایت گهوارک دنبال کنید.همچنین میتوانید رزرو نوبت دکتر احمد شاه فرهت را به راحتی از طریق قابلیت رزرو اینترنتی نوبت در گهوارک انجام دهید.
 

کپی با ذکر منبع مجاز است: www.gahvarak.com (اپلیکیشن گهوارک)