پرسش و پاسخ پزشکی

سلام دکتر من دیروزم پیام دادم از روزی که قطره اهن رو شروع کردم خیلی پسرم بیقراره و مدام گریه میکنه شکمش هم کار نمیکنه شربت گریپ واتر هم‌میدم فایده نداره چکار کنم اقای دکتر
نیما نظامی دیدگاه: 0 بازدید: 322 1399/01/13 22:30
پاسخ از: دکتر احمدشاه فرهت
قطره اهن ميتواند يبوست بدهد ولي بي قراري نميدهد اگر چند روز شكم كار نكرده مشكلي ندارد ولي حتما بايد از نظر اتساع شكم استفراغ و تب بررسي شود و بهتر است ويزيت شود
گهوارک

سوالات پزشکی نوزادان

در گهوارک می توانید پاسخ تمام سوالات مربوط به مشکلات نوزادان را پیدا کرده و از مشاوه آنلاین استفاده کنید. همچنین اگر مطلب مورد نظر شما پیش تر توسط کاربران مطرح نشده بود، می توانید پرسش خود را مطرح کرده تا در اولین فرصت توسط تیم پزشکی همکار با ما به آن پاسخ داده شود.

پرسش به سوالات مادران

گهوارک با همکاری مجموعه ای از پزشکان متخصص، متعهد و تضمین شده به تمام سوالات شما مادران عزیز پاسخ می دهد. شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز و حتی در ایام تعطیل به طور مستقیم با پزشک مورد نظر خود گفت و گو کرده و سوالاتتان در ارتباط با بیماری ها و مسائل مربوط به نوزادان را مطرح کنید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید. متخصصان ما به پرسش های شما در حوزه های گوناگون اعم از مسائل بهداشتی، واکسیناسیون، شیردهی و تغذیه، تغذیه نوپا، اختلالات یادگیری، دهان و دندان، تربیت و روانشناسی و ... پاسخ خواهند داد.

>