آغاز به کار تولید استارت آپ اپلیکیشن | گهوارک

آغاز به کار تولید استارت آپ اپلیکیشن | گهوارک

1 دیدگاه 28 مهر 1398 چاپ خبر بازدید: 11247
این اپلیکیشن که در حوزه کودک خدمات پزشکی و روانشناختی ارائه می دهد، با پشتیبانی آقای دکتر فرهت و ایده پردازی خانم مهناز تربتی دانشجوی رشته برنامه ریزی یادگیری الکترونیک (دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی) در حال طراحی و تولید است.

 

آغاز به کار تولید استارت آپ اپلیکیشن

به گزارش ایلنا، امروز در مشهد قرارداد اپلیکیشن گهوارک بین جناب آقای دکتر فرهت و جناب آقای مهندس سیادتی مدیر عامل شرکت تهرانیان وب به امضا رسید. این اپلیکیشن شامل کامل ترین پکیج‌های آموزشی (پزشکی،روانشناختی) ویژه والدین و سایر امکانات کاربردی در خصوص رشد و مسائل روانشناختی کودک است و برای تهیه محتوا‌های آن از متخصصین آن حوزه استفاده شده و با پشتیبانی آقای دکتر فرهت و ایده پردازی سرکار خانم مهناز تربتی دانشجوی رشته برنامه ریزی یادگیری الکترونیک (دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی) در حال طراحی و تولید است.

امید است در عصری که تکنولوژی با سرعت فزاینده‌ای در حال نفوذ به تمامی عرصه های زندگی افراد است، ما نیز شاهد استفاده بهینه و حداکثری از پتانسیل‌های این موج در کشورمان باشیم.

جناب آقای دکتر فرهت متخصص اطفال استادیار دانشگاه علوم پزشکی مشهد، رئیس بخش نوزادان بیمارستان رضوی مشهد هستند. از ابتدای مطرح شدن این ایده، تحقیقات بسیاری در داخل و خارج از کشور در خصوص ضرورت ها و نیازهای محتوایی اپلیکیشن صورت گرفته و یک بسته آموزشی و کاربردی علمی متناسب با نیازها و فرهنگ کشور تهیه شده است. این گروه در نظر دارد در فاز بعدی، این استارت آپ را برای سایر کشورها اجرایی کند.

استارت آپ اپلیکیشن گهوارک