نوبت دهی دکتر احمدشاه فرهت

نوبت دهی دکتر احمدشاه فرهت

1 دیدگاه 5 بهمن 1398 چاپ خبر بازدید: 11101
سامانه نوبت دهی آنلاین دکتر احمد شاه فرهت
نوبت دهی از پزشکان:
به این صورت که شما با توجه به تخصص مورد نیاز خود پزشکان شهر خود را مشاهده میکنید و به راحتی با موبایل خود نوبت دریافت میکنید.

 سامانه نوبت دهی آنلاین دکتر احمد شاه فرهت

 



با توجه به شهرت و تخصص مثال زدنی دکتر احمد شاه فرهت در زمینه بیماری های کودکان و اطفال در مشهد و همینطور در کل کشور بسیاری از هموطنان و همشهری های عزیز که با مشکلات زیادی درگیر هستند برای گرفتن نوبت از این پزشک دچار مشکل میشوند.
 
در جهت رفع این مشکل دکتر احمد شاه فرهت و گروه کامپیوتری گهواره رایان یار تصمیم به راه اندازی سایت و اپلیکیشن گهوارک گرفتند و بحمدلله پس از راه اندازی این سامانه بسیاری از مشکلات هموطنان و همشریان عزیز در خصوص نوبت گیری از پزشکان حل میشود.

   گروه گهواره رایان یار با استفاده از تجربیات دکتر احمد شاه فرهت که از پزشک های به نام در کشور میباشد در جهت رفاه حال هموطنان امکانات مختلفی برای این سامانه در نظر گرفته است که در ادامه آنها را به شما را معرفی میکنیم

این امکانات عبارتند از:

 

  • نوبت دهی از پزشکان:

    به این صورت که شما با توجه به تخصص مورد نیاز خود پزشکان شهر خود را مشاهده میکنید و به راحتی با موبایل خود نوبت دریافت میکنید.

 

  • فروشگاه: گروه گهواره رایان یار برای رفاه حال هموطنان تعداد زیادی کالای کودک با بهترین کیفیت و قیمت مناسب تهیه کرده تا شما مشتریان گرامی به راحتی کالای مورد نیاز را برای کودک خود سفارش دهید.

 

  • مشاوره: در سایت و اپلیکیشن گهوارک شما میتوانید با توجه به تخصص مورد نیاز خود پزشکان متخصص در آن زمینه را مشاهده کنید و به آنها پیام دهید. از دیگر امکانت این بخش میتوان به امکان ارسال عکس، فایل، صدا را برای پزشک دارید و پزشک در اسرع وقت به شما پاسخ میدهد. 

 

  • پرسش و پاسخ: اگر سوالی در مورد نوزاد یا کودک خود دارید میتوانید بدون مراجعه به پزشک سوال خود را مطرح کنید تا پزشکان متخصصان در آن زمینه به شما پاسخ دهند. همینطور میتوانید پرسش هایی که قبلا پرسیده شده و پاسخ آنها داده شده مشاهده کنید شاید جواب خود را پیدا کنید. 

 

  • کودک من: میتوانید مشخصات کودک خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

 

  • شارژ حساب کاربری یا کیف پول: این بخش برای رفاه حال شما طراحی شده تا یکبار حساب خود را شارژ کنید و تا مدتها از امکانات سامانه گهوارک استفاده کنید.