تغییر پوشک

تغییر پوشک

0 دیدگاه 23 شهریور 1402 چاپ خبر بازدید: 379
تغییر پوشک  را واضح بیان کنیم - نوزادان همیشه عاشق تعویض پوشک نیستند! هنگامی که شما ترجیح می دهید در حال حرکت باشید، مجبور به دراز کشیدن و آرام ماندن می تواند واقعاً دردسرساز باشد، بنابراین زمانی که زمان پوشک تمیز فرا می رسد، سر و صدا کردن، غر زدن و گریه کردن آن ها بسیار رایج است. خوشبختانه، راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید تعویض پوشک را کمی سرگرم‌کننده‌تر و کمتر زجرآور کنید.

تغییر پوشک  را واضح بیان کنیم - نوزادان همیشه عاشق تعویض پوشک نیستند! هنگامی که شما ترجیح می دهید در حال حرکت باشید، مجبور به دراز کشیدن و آرام ماندن می تواند واقعاً دردسرساز باشد، بنابراین زمانی که زمان پوشک تمیز فرا می رسد، سر و صدا کردن، غر زدن و گریه کردن آن ها بسیار رایج است. خوشبختانه، راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید تعویض پوشک را کمی سرگرم‌کننده‌تر و کمتر زجرآور کنید. در اینجا چند تکنیک ادغام حسی وجود دارد که می تواند به آرامش کودک شما کمک کند و به شما کمک کند تا کار را با موفقیت انجام دهید!

نکات برجسته:


نوزادان همیشه عاشق تعویض پوشک نیستند. در اینجا چند تکنیک ادغام حسی برای کمک به آرام کردن کودکان در هنگام تعویض پوشک وجود دارد:
اسباب بازی مورد علاقه شان را به آنها بدهید تا با آن بازی کنند.
تماس چشمی برقرار کنید و آهنگ بخوانید.
از چهره ها و صداهای احمقانه استفاده کنید.
از تصاویر بصری مانند موبایل یا چراغ قوه استفاده کنید.
سعی کنید مرطوب کننده ها یا کرم های غیر سمی را روی پوست تمیز بمالید.
نکاتی برای آسان‌تر کردن تعویض پوشک
به اسباب بازی های مورد علاقه اعتماد کنید

وقتی می‌دانید زمان تعویض پوشک فرا رسیده است، حیوان عروسکی، جغجغه یا اسباب‌بازی مورد علاقه‌شان را بگیرید تا در حین انجام کار روی آن تمرکز کنند. این تکنیک ها همه در مورد حواس پرتی و تحریک هستند، بنابراین شی یا اسباب بازی مورد علاقه آنها یک نقطه شروع عالی برای تمرکز مجدد انرژی آنها است. نگه داشتن جعبه ای از اسباب بازی های کوچک مورد علاقه آنها در نزدیکی ایستگاه تعویض پوشک نیز می تواند به راحت تر شدن این ترفند تعویض پوشک کمک کند.

یک آهنگ بخوان

کودک شما بدون توجه به مهارت های صوتی شما، صدای شما را دوست دارد! حفظ تماس چشمی در حین خواندن یک آهنگ یک راه عالی برای تحریک شنوایی و بصری است. برای هر تغییر آهنگ های مختلفی را امتحان کنید، اما به یاد داشته باشید که استفاده از آهنگ های قافیه مانند Itsy Bitsy Spider، مزایای بزرگی برای رشد نیز دارد!

احمقانه است

حماقت یک طلای کمدی برای کودک و حواس پرتی بزرگ در هنگام تعویض پوشک است. پشت پوشک پنهان شوید، به شکم آنها ضربه بزنید، از صداهای احمقانه استفاده کنید، چهره های خنده دار بسازید... هر چیزی که برای جلب توجه آنها فکر می کنید. اجرای یک نمایش کمدی در حین تعویض پوشک نیاز به چند کار جدی برای شما دارد، اما به تحریک و منحرف کردن آنها از مشکلات پوشک کمک می کند.

از نورهای خاص استفاده کنید

آویزان کردن موبایل، تزئین اتاق با تصاویر رنگارنگ، یا استفاده از لامپ ها و چراغ های متحرک، همه راه های عالی برای تحریک بصری نوزادان هستند. چراغ قوه هایی که کوچک، ایمن و ساخته شده برای کودکان خردسال هستند نیز برای تعویض پوشک فوق العاده هستند. چراغ قوه کودک نه تنها شیئی است که می توانند در دست بگیرند و با آن بازی کنند، نمایش نور نیز یک امتیاز بصری است!

یک مینی ماساژ را امتحان کنید

برای این تکنیک حسی، مهم است که مطمئن شوید مرطوب کننده یا کرمی که استفاده می کنید غیر سمی و برای بچه های کوچک بی خطر باشد. قبل از پوشاندن یک پوشک تازه، مالیدن کرم روی پوست آنها می‌تواند روشی دوست‌داشتنی برای تسکین و آرام کردن نوزادان در صورتی که بیش از حد خسته یا بداخلاق به نظر می‌رسند، باشد.

اگرچه ممکن است احساس کنید که تعویض پوشک بخشی دائمی از زندگی شماست، به یاد داشته باشید که این یک مراسم زودگذر است که برای همیشه آن را انجام نخواهید داد! امتحان کردن این ترفندهای یکپارچه سازی حسی می تواند به شما کمک کند روزهای تعویض پوشک را کمی آسان تر و بسیار سرگرم کننده تر کنید.

  • جهت اطلاع از ساعت نوبت دهی به کانال ما بپیوندید