خانه پرسش و پاسخ

پرسش ثبت شده کاربر
سلام آقای دکتر دخترم یک ماه دارد شیر خوب میخوره ولی وقتی میخواد آب دهانش رو قورت بده یکم حالت اینکه گلو رو میخوایم صاف کنیم میکنه و نق میزنه طب هم نداره اب ریزش بینی نداره ولی بینیش گاهی کیپ میشه که باید قطره بریزیم تا بتونه شیر بخوره .آیا سرما خورده چی بای بهش بدم ?ممنون
پرسیده شده در تاریخ 1398/12/07 12:32:17
سلام با توجه به سن حتما بايد ويزيت شود
پاسخ داده شده در تاریخ 1398/12/08 04:20:17
همین حالا بپرسید
شما میتوانید همین حالا نسبت به ثبت پرسش خود در سایت گهوارک اقدام کنید
ثبت پرسش جدید
ثبت کامنت جدید