خانه پرسش و پاسخ

پرسش ثبت شده کاربر
سلام جناب دکتر شاه فرحت پسرم ۹ ماهشه شیر خودمو میخوره؛ میخام بوتاکس تزریق کنم واسه پسرم مشکلی پیش نمیاد؟
پرسیده شده در تاریخ 1399/02/17 00:46:36
در مورد عوارض بوتاكس در شير دهي اطلاعات كمي در دسترس بوده ولي اگر امكان دارد ترجيحا بعد از يك سالگي فرزندتان انجام دهيد اگر هم امكانش وجود ندارد بهتر است ميزان محدود تزريق شود و شيردهي با فاصله چند ساعته انجام شود البته اين نكته هم وجود دارد اگر مقدار تزريق زياد باشد ميتواند باعث اسيب به شيرخوارشود چون نوعي نوروتوكسين هستش
پاسخ داده شده در تاریخ 1399/02/17 10:27:36
همین حالا بپرسید
شما میتوانید همین حالا نسبت به ثبت پرسش خود در سایت گهوارک اقدام کنید
ثبت پرسش جدید
ثبت کامنت جدید