خانه پرسش و پاسخ

پرسش ثبت شده کاربر
سلام جناب دکتر فرهت
دخترم داره میره توی ۸ماهگی میخواستم ببینم چه غذا ها و چه میوه هایی بدم که خوبه براش
پرسیده شده در تاریخ 1399/03/01 04:24:28
در اين سن موز و سيب مفيد ميتوانيد بدهيد
پاسخ داده شده در تاریخ 1399/03/01 19:24:28
همین حالا بپرسید
شما میتوانید همین حالا نسبت به ثبت پرسش خود در سایت گهوارک اقدام کنید
ثبت پرسش جدید
ثبت کامنت جدید