خانه پرسش و پاسخ

پرسش ثبت شده کاربر
سلام میخواستم بدون اشکال داره واکسن یکسالگی یک هفته دیر تر زده بشه و باید استامینفن قبلش داد
پرسیده شده در تاریخ 1398/09/17 20:39:18
علت ديرتر زدن اگر بيماري تبدار باشد ميتوان ديرتر زد در غير اينصورت بهتر است در تايم خودش زده شود در مورد استامينوفن هم يك ساعت قبل واكسن ميتوانيد نصف وزن شيرخوار به سي سي از شربت بدهيد
پاسخ داده شده در تاریخ 1398/09/18 06:51:18
همین حالا بپرسید
شما میتوانید همین حالا نسبت به ثبت پرسش خود در سایت گهوارک اقدام کنید
ثبت پرسش جدید
ثبت کامنت جدید