خانه پرسش و پاسخ

پرسش ثبت شده کاربر
سلام من واکسن یکسالگی دخترم زدم بعد ۱۰ روز یه دونه های قرمز به پاهاش زده البته قبلا اگزما هم داشته ولی به نظرم اگزما نیس دون دون ریز یکم ابریزش هم داره باید ببرمش دکتر یا نیاز نیس
پرسیده شده در تاریخ 1398/10/02 22:02:11
سلام این ضایعات به نظر ربطی به واکسن نداره اگر بود باید تا سه روز بعد از واکسن ظاهر میشد
پاسخ داده شده در تاریخ 1398/10/03 06:30:11
همین حالا بپرسید
شما میتوانید همین حالا نسبت به ثبت پرسش خود در سایت گهوارک اقدام کنید
ثبت پرسش جدید
ثبت کامنت جدید