خانه پرسش و پاسخ

پرسش ثبت شده کاربر
در ادامه سوال قبل که گفتم بدخواب شده میبرمش تو اتاق بخوابه چشماش را خیلی میماله و قرقر میکنه سرش میخوارونه و میخواد از اتاق بره بیرون تا میادبیرون ارومه خوابش میاد ولی انگار مقاومت میکنه
پرسیده شده در تاریخ 1398/10/05 23:18:37
در اين سن براي كودك اين رفتارها كه كنجكاو باشد طبيعي است در مورد دندان هم ميتوانيد از ژل هاي مخصوص دندان دراوردن بچه ها استفاده كنيد كه سبب كاهش ناراحتي گردد
پاسخ داده شده در تاریخ 1398/10/06 14:54:37
همین حالا بپرسید
شما میتوانید همین حالا نسبت به ثبت پرسش خود در سایت گهوارک اقدام کنید
ثبت پرسش جدید
ثبت کامنت جدید